A szemléletváltás szerepe az Instagram sikerekben

Hogyan gondolsz az Instagramra?

  • Egy felület, ahová azért jársz, mert a magadénak érzed?

  • Egy érthetetlen, megtanulhatatlan valami?

  • Plusz munka a mindennapi teendők tengerében?

  • Valami, amivel még csak most ismerkedsz?

  • Sok követőre van szükséged, hogy elégedett legyél?

  • Csinálod, de nem igazán eredményes?

Amit és amilyen mélységben az Instagramodról gondolsz, az nagyban meghatározza majd, mennyire visz ez a felület közelebb a céljaidhoz.

Az alábbiak közül te hova sorolod magad?

A látszat, ami csal

Ha ezen a szinten gondolkodsz:

  • A célod, hogy minél több követőt gyűjts.
  • Ha nem valósul meg ez a cél, annak legfőbb okát a feeded szépségének hiányában keresed, ezért ebbe az irányba próbálsz továbblépni.
  • Igyekszel minél több, éppen az eszedbe jutó hashtaget használni.
  • Rácsodálkozol az angol profilok nagy számaira.
  • A sikert lehetőleg minél gyorsabban szeretnéd elérni.

Azok, akik ezen a szinten gondolkodnak, és nincs meg bennük a törekvés a továbblépésre, hamar elvéreznek az Instagram felületén: nem találják a helyüket, nem értik a működést, posztolnak, de hamar feladják, mondván: nincs látszatja.

Pedig ez a szint valóban csak a felszín…

A tudatosság szintje

Ha ezen a szinten gondolkodsz:

  • A célod, hogy növeld az elköteleződést a követőid körében.
  • Ennek érdekében tanulsz, keresel, informálódsz.
  • Igyekszel igényes tartalmakat rendszeresen kirakni, de időnként elveszíted a motivációdat – olyankor aztán borul minden, és hetekig vagy akár hónapokig nem kerül ki új poszt.
  • Törekszel az egységes képfolyam kinézetre: megszerkeszted a képeidet, esetleg valamilyen egységes designt is kialakítasz.
  • A felület használata már nem teljesen nyűg, élvezed, hogy jönnek kommentek, megjelennek rendszeresen visszatérő emberek – elkezd kialakulni (és nőni) egy közösség.

Ez az a szint, amivel barátságosan el lehet lenni az Instagramon. Akik eljutnak idáig, tanulnak, fejlődnek, aktívan használják az alkalmazást, és a fáradozásaikat eredmény is koronázza: a követőszám növekszik, jönnek a vásárlók és a pozitív visszajelzések.

Erről a szintről aztán már sokkal egyszerűbb továbblépni, mivel az alapok készen állnak.

A stratégiai szemlélet

Ha ezen a szinten gondolkodsz:

  • A célod a saját igényeidhez igazodik, és legtöbbször túlmutat az Instagramon.
  • A tanulás, a fejlődés már kisebb szerephez jut, de soha nem kopik ki a tennivalók közül, hiszen a felület maga is dinamikusan változik.
  • A tartalmaid a céljaidhoz igazodnak.
  • Felelősen döntesz arról, hogy mit és miért használsz vagy nem használsz.
  • A képfolyamod és tartalmaid kinézetét a céljaid függvényében határozod meg.
  • Ha szükséges, változtatsz.

Ez a szemlélet jelentősen növeli a siker esélyét. Miért? Mert tudatosan irányt adsz a cselekedeteidnek.

Természetesen a stratégia sokféle lehet, és mivel a saját céljaidhoz igazodik, teljesen egyedi is. Ugyanakkor a stratégia végiggondolása lehet vezetett folyamat, meghatározott lépésekkel. Az Intenzív Instagram Stratégia Kurzus pontosan ezen a folyamaton vezet végig. Ha érdekelnek a részletek, iratkozz fel az alábbi űrlapon, hogy elsőként értesülj róla, amikor elérhető az anyag.

Az Instagram stratégia, ami Téged támogat

Az Intenzív Instagram Startégia Online Kurzus egy 12 részből álló, tematikus anyag, melynek segítségével kialakíthatsz magadnak egy teljesen testreszabott Instagram stratégiát.

.
Photo by Anika Huizinga on Unsplash

Ha tetszett, kérlek, oszd meg másokkal is

Share on facebook
Oszd meg Facebookon!
Share on pinterest
Mentsd el Pinterestre!
Share on linkedin
Oszd meg Linkdinen!
Share on email
Küldd el emailben!
József Nikolett

József Nikolett

Instagram stratégia tanácsadó

Hozzászólások